Jokanaisen juoksukirja Jessica Almenäs ja Lovisa Sandström

Täydellinen opas- ja inspiraatiokirja naisille, jotka haluavat aloittaa juoksemisen tai viedä juoksuharjoituksensa uudelle tasolle.
Jessica Almenäs ja Lovisa Sandström tarjoavat juuri sinulle sopivan harjoitusohjelman, tähtäsitpä sitten muutaman kilometrin lenkkeilyyn tai maratoniin, olitpa raskaana tai hiljattain synnyttänyt, halusitpa oppia juoksemaan paremmin tai pudottaa painoasi juoksemalla.
Kirja sisältää paljon lihaskuntoharjoituksia, jotka vahvistavat juoksuaskelta, kiinteyttävät vartaloa ja takamusta sekä antavat uutta potkua juoksuharjoitteluun. Saat myös parhaat ravitsemusvinkit sekä ohjeet tavallisimpien juoksuvammojen ehkäisyyn ja hoitoon.
Naisen fysiologian ja elämäntilanteet huomioonottava teos on täydellinen treeniopas jokaiselle naiselle iästä tai kunnosta riippumatta.

Kirjan tiedot

Ilmestymisaika: 1/2016, viikolla 4
Sivumäärä: 192 s.
Koko: 190 x 225 mm
Sidosasu: Sidottu, nelivärinen
Kirjastoluokka: 79.6
ISBN: 978-952-312-255-0

Muuta: suomennos Eleonoora Rinnekangas, kansi Taittopalvelu Yliveto Oy

Kirjan laji

Lisää urheilukirjoja

Polkupyörällä Andalusian vuorilta AfrikkaanMatti Rämö

Rämön kuudes matkakirja vie lukijan vuoristopyöräilyn riemuihin ja rasituksiin.

Derek Sanderson Derek Sanderson ja Kevin Shea

Derek Sandersonin omaelämäkerta on monien mielestä yksi parhaista ikinä julkaistuista jääkiekkokirjoista.

EVVVK - Kimi Räikkösen parhaatJuha Veli Jokinen

"Ilman toimittajia F! olisi paratiisi" Jäämiehen kootut kommentit.

Se on siinä! Juha Veli Jokinen

Klassisia paloja Antero Mertarannan selostajauralta

Kovaa treeniäDragomir

Kahdeksan harjoitusohjelman avulla Gago esittelee treenausfilosofiansa, joka on tarkoitettu kasvattamaan niin fyysistä kuin henkistäkin voimaa ja kestävyyttä.